Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

Bakker.com overgenomen door Franse branchegenoot

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Willemijn van Iersel, donderdag 23 juni 2022
25 sec


Willemse France koopt Bakker.com

Het failliete Bakker.com is op 20 juni overgenomen door de Franse branchegenoot Willemse France. Met de overname groeit de online tuinspecialist uit tot een van de grootste online plantenverkopers van Europa. Afgelopen mei werd het faillissement van de online groenaanbieder uitgesproken.


'Ons doel op korte termijn is Bakker.com te integreren in Willemse, de site weer open te stellen voor Europese klanten en hen in staat te stellen kwaliteitsplanten te ontvangen, met veel advies en persoonlijke begeleiding,' aldus nieuw eigenaar Ludovic Dewavrin, CEO van Willemse op de website van Bakker.com.

De operatie verplaatst zich naar de hoofdvestiging van Willemse France in het Franse Lille. Wat er gaat gebeuren met het Nederlandse distributiecentrum in Lisse en de ongeveer 90 medewerkers is de redactie onbekend.


LEES OOK
Bakker.com failliet verklaard
24-05-2022 | NIEUWS
50 sec

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd.   LOGIN   of maak gratis een account aan.

REACTIES
Jacquelien [Smit]
Saturday 22 April 2023
We zjjn tot op heden velen mensen , waaronder ik ook , die pas nog een bestelling geplaatst hebben . o heb ik een bestelling gedaan via de site bakker.com. Met een bedrag van €75 en €40. Tot op heden niks mogen ontvangen . Gisteren las ik via Facebook dat Bakker.com failliet is . Al die mensen inclusief ik , zijn al hun gekd kwijt . Ik heb gebelt , gemaild Facebook pagina aangesproken , maar niks mogen ontvangen . Hoe gaat het nu verder vragen alle mensen zich af en ik ook . Misschien weet u dit ?
Vriendelijke groet
Van Ingen
Tuesday 9 May 2023
Goedemiddag,
Ik heb afgelopen weekend een online bestelling gedaan èn betaald. Tot mijn grote schrik lees ik nu alle reviews, moet ik mij nu zorgen maken dat ik niets krijg waar ik wèl voor betaald heb. Graag zou ik willen horen over hoe en wat……
Met vriendelijke groet, I. Van Ingen
Rob Lesmeister
Wednesday 7 June 2023
Ik heb 30 april een bestelling gedaan en lang moeten wachten na een keer bellen is het op 20 mei
geleverd, maar niet de verwachte kwaliteit van bakker. Het is een rommeltje groene blaadjes al bruin kwam waarschijnlijk uit Frankrijk en is te lang onderweg geweest. Driemaal een mail gestuurd en gevraagd voor het retour adres maar geen antwoord. Wel een aanmaning van Klarna
en nu moet ik contact opnemen met Bakker telefoon numers doen het niet en mails worden niet beantwoord, dus een rommeltje.Dit is momenteel dus Bakker in hillegom.
Vr. Gr. Rob Lesmeister

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
GIP
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER