Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

Met een mooi etiket ben je er niet!

ARTIKEL
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Hein van Iersel, donderdag 1 december 2011
13 sec


Nederlandse boomkwekers besteden vele tonnen aan een goede presentatie van hun product in het tuincentrum. Volgens retailspecialisten Pepijn Janssen en Dries Jansen, beiden werkzaam bij Intratuin, is een groot deel van dat budget weggegooid geld. "Er zit een kloof tussen kweker en tuincentrun. Een concept is alleen succesvol als de communicatie tussen kweker en tuincentrum optimaal is.”


Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd.   LOGIN   of maak gratis een account aan.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

download artikel

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
GIP
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER