Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

Concepten hebben niet zo veel met labels, consumentenmarketing of dure merken te maken

ARTIKEL
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Hein van Iersel, woensdag 1 augustus 2018
9 sec


Wie het heeft over concepten in de boomkwekerij, heeft het al gauw over bijzondere labels, aparte websites en dure designbureaus. Lendert de Vos van de gelijknamige hortensia-propagator annex -breeder gelooft daar niet zo in.



Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd.   LOGIN   of maak gratis een account aan.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

download artikel

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
GIP
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER