Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

Bakker.com op randje van faillissement

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Willemijn van Iersel, donderdag 1 februari 2018
25 sec


Europa's grootste postorderbedrijf in tuinartikelen, heeft uitstel van betaling aangevraagd. Het familiebedrijf uit Lisse verkeert in financiële problemen.

Wat er precies aan de hand is is nog onduidelijk. Wel is bekend dat er personeel naar huis is gestuurd en op de webshop zijn 'technische problemen' waardoor bestellen niet altijd mogelijk is. De gevolgen voor de kwekers die met Bakker.com werken zijn dan ook nog onduidelijk.

Bronnen spreken van moeilijkheden doordat Bakker.com een te trage overschakeling naar onlineverkoop heeft gehad. Het bedrijf vierde in 2015 nog zijn 70-jarige bestaan en begon in 2014 om van postorder naar webwinkel te gaan.

De tuinspecialist telt 635 werknemers in 20 landen. De onderneming, in 1945 door Piet Bakker opgericht, verstuurde in de piekperiodes 35.000 pakketjes per dag.



Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd.   LOGIN   of maak gratis een account aan.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
GIP
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER